1. Klient w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili dostarczenia towaru może dokonać rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny. Jeśli minęła wskazana data, zwrot towaru nie będzie uwzględniany.

2. Zwracany Towar:

- powinien zostać przesłany w dowolnym, zabezpieczonym opakowaniu, posiadać metki 

- nie może mieć śladów użytkowania (zabrudzeń od makijażu podczas mierzenia)

- powinien zostać odesłany wraz z poprawnie wypełnionym formularzem zwrotu (nie musisz pobierać i drukować naszego formularza, możesz wypełnić wszystkie dane według wzoru własnoręcznie).

3. Rezygnacja może dotyczyć całości złożonego zamówienia bądź jego części.

4. Zwrotu należy dokonać na własny koszt, najlepiej za pośrednictwem firmy kurierskiej tj. InPost, DPD, DHL.

5. Zwroty towaru przyjmowane są pod adresem:

Klaudia Czerniakowska

ul. Witkacego 3/325

35-111 Rzeszów

Tel. 606-902-382

kontakt@marisol.com.pl

6. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatu.

7. Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość zwracanych artykułów. Jeśli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

8. Zwrot środków następuje w terminie do 14 dni od daty odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu lub w przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej, na rachunek karty użytej do płatności.

9. Wymiana towaru polega na odstąpieniu od umowy, czyli zwróceniu wybranych artykułów, a następnie na złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.

Prosimy o przemyślane i świadome zakupy.

Zanim odeślesz do nas produkt, spróbuj dokonać wymiany lub sprzedaży na naszej grupie na FB.

Marisol.com.pl używa plików cookie, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia podczas robienia zakupów. Korzystając z naszych usług, akceptujesz używanie takich plików. Dowiedz się więcej o plikach cookie oraz o tym, jak można je wyłączyć.